tiistai 9. joulukuuta 2014

Luukku 9 - Vietä Minä-päivää

MINÄ-PÄIVÄ <3
Minkälaisen päivän viettäisit, jos saisit ihan itse sen suunnitella? Mitä tekisit? Minne menisit? :)
Minä vietän välillä tälläisiä päiviä. Nämä päivät ovat vain minua varten ja teen silloin vain sellaisia asioita, joista itse pidän. Oma hyvinvointini vaatii minua viettämään välillä tälläisiä päiviä.

Anna itsellesi nyt pieni hetki ja päästä mielikuvituksesi laukkaamaan.
Kirjoita ylös, mitä juuri Sinun Minä-päiväsi pitäisi sisällään.

Minä tekisin hyvää ruokaa ja herkuttelisin :P

Saunoisin ja hemmottelisin itseäni erilaisilla kasvonaamioilla ja vartalovoiteilla

Kävisin Cessun kanssa ulkoilemassa ja lenkillä ihanassa säässä :)

Kävisin salilla tai vaikka uimassa jos on sellainen fiilis tai sitten en

Heittelisin Cessulle keppiä ja katselisin kun se kirmaa vapaana iloisena :)

Kävisin kylässä vanhempieni luona tai vaikka shoppailemassa ihan rauhassa ilman kiirettä

Kävisin elokuvissa - yksin :)

Pelailisin lautapelejä tyttöjen kanssa tai pleikkaria

Viettäisin aikaa Ilmajoen mökillä hyviä ohjelmia katsoen ja vain oleskellen

Leipoisin jotain hyvää ja söisin :P

Nauttisin niistä asioista, mistä juuri minulle tulee hyvä mieli. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti